תום ציבלין
מורה לפיתוח קול

זמר, כותב, מלחין ומורה לפיתוח קול.

מורה מוסמך לפיתוח קול, סטודנט שנה ג' בבית הספר הגבוה למוסיקה "רימון" במגמת הוראת מוסיקה, סטודנט במכללת לוינסקי לחינוך מוסיקלי. בוגר להקת הרבנות הצבאית כסולן. השתלם לאחרונה באוניברסיטת קרדיף שבאנגליה בהוראת מוסיקה בשיטת דלקרוז, אותה הוא מתכוון להמשיך ולפתח בארץ.

כבר לפני השירות הצבאי בלהקה צבאית, תום הוציא את הסינגל הראשון שלו, "כלום לא השתנה".

את השירות הצבאי העביר כסולן בהופעות בבסיסי צהל השונים לחיילים בסדיר ובמילואים. לאחר השחרור הוא הוציא מקבץ של חמישה שירים מקוריים בשם "פחד גבהים".

תום הוכשר להיות מורה לפיתוח קול על ידי תמי קצין, מהמורות המובילות בארץ בתחום ומחברת הספר "לעלות אוקטבה". הלימודים כללו למידה תאורטית על מערכות הקול וידע מעשי רב בבניית

מערכי שיעור, ניתוח ואבחון זמרים. הוא חבר באגודת הקול הישראלית וממשיך ולומד כל הזמן, דרך הרצאות וכנסים של מרצים שונים מתחומי הקול, ההוראה והמוזיקה.

"הגעתי לתחום השירה דווקא מהמקום של הכתיבה וההלחנה. דרך השירים חיפשתי את הקול הייחודי שלי בעולם וגיליתי כיצד הביטוי וההגשה השירית יכולים לתת כוח גדול לי ולאחרים. בתור מורה, בראש ובראשונה חשוב לי שהתלמידים יראו בחדר הלימוד מקום בטוח לגלות ולחקור את קולם ולהיות סקרנים לגביו. נעבוד בשיעורים על טכניקה, הגשה וליווי עצמי בגיטרה או בקלידים".