עדן זלניק
מורה לפיתוח קול ופסנתר

זמרת, כותבת, מלחינה, מנגנת בפסנתר.

בוגרת קורס הכשרת מורים לפיתוח קול בהדרכת תמי קצין, ובעלת הסמכה ללמד. סטודנטית בבית ספר רימון למוזיקה בשנה השלישית והאחרונה במגמת הלחנת שירים וביצוע וואקלי ולומדת לתואר ראשון באומנויות B.A באוניברסיטה הפתוחה.

למדה מגיל 13 עד 18 פיתוח קול קלאסי אצל המורה מרי-קלייר הרמן והתנסתה בהרכבים קוליים במסגרת לימודיה בקונסרבטוריון רובין בחיפה, ובסדנאות אמן. מאז ממשיכה בלימודי פיתוח קול עכשווי (ccm) .

בימים אלו עובדת על המיני-אלבום הראשון.

למה אני מלמדת פיתוח קול?

למידת פיתוח קול הייתה תמיד התשוקה שלי, המקום בו אני פוגשת את עצמי , את קולי ואת רגשותי באותנטיות. שיעורי פיתוח קול היו עבורי התרוממות נפשית והשראה יצירתית שליוותה אותי לאורך השבוע, כך גם התרגולים והשירה מחוץ לשיעור. אני מכוונת ללמד ולהדריך בצורה שגם תלמידי יחוו תחושות אלו דרך השיעור בשירה שלהם, בחדווה, ביצירתיות וביעילות.

על מה נעבוד בשיעורים?

בשיעורים נפתח את המוזיקליות, נעבוד על הבעה ורגש, ביסוס טכניקה קולית יעילה, הופעה על במה ונחקור את היצירתיות שלנו בכל התחומים האלו.

על כן נחקור את קולנו ונמצא גוונים חדשים ואיכויות שונות בקול, נלמד להתאים את עצמו למוזיקה ולעבוד עם הכלי המלווה את שירתנו. עבודה עם כל תלמיד או תלמידה תיעשה בדרך המותאמת לו/ה